رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

رشادت‌های شهدای حرم سبب شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی  شد

 «فرامرزیان» با بیان اینکه کشور ما تنها قدرتی است که توانست هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند، گفت: رسانه‌ها با معرفی و بیان و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا در تبیین سیره و مرام شهدا تلاش کنند.
کد خبر: ۶۴۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ - 31January 2024

رشادت‌های شهدای حرم سبب شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی  شد

 به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «فرهاد فرامرزیان» رئیس جهاد دانشگاهی لرستان امروز  (چهار شنبه) در دیدار دانشگاهیان لرستان با خانواده شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» که در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» برگزار شد، اظهار  داشت: یکی از برنامه‌های ارزشمند جهاد دانشگاهی اجرای طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» است که در آن دانشگاهیان با دستاوردها و ارزش‌های جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا افتخار و توفیقی است که نصیب ما شده، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا و محتاج دعای خیر خانواده‌های آنها هستیم و باید مسئولیت‌ها را امانت بدانیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه شهدا خون پاکشان را نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم، افزود: اگر شهدا نبودند امنیتی که امروز در پهنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، حاصل نمی‌شد.

فرامرزیان با اشاره به اینکه شهدای حریم و حرم چون شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی سبب شد هیمنه استکبار جهانی شکسته شود، اضافه کرد: مکتب شهدای ما که برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان است سبب شد جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت تشکیل و در مقابل استکبار جهانی بایستند.

وی با یادآوری اینکه کشور ما تنها قدرتی است که توانست هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند، گفت: رسانه‌ها با معرفی و بیان و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا در تبیین سیره و مرام شهدا تلاش کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار